شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 9009
بازدید: 87

گوگل شروع به مسدودسازی حساب‌های کاربری اعضای پارلمان روسیه کرده است. گفته می‌شود این مسدود‌سازی در راستای تحریم‌های غرب بر روسیه باشد.

به گزارش ریانووستی، نینا اوستانینا، نماینده حزب کمونیست پارلمان روسیه با انتشار عکسی خبر داد گوگل حساب کاربری او را مسدود کرده است. در پیام گوگل نوشته شده است: «حساب گوگل شما طبق مقررات ما با توجه به محدودیت‌ها و تحریم‌های صادراتی غیرفعال شد. نمی‌توان آن را بازیابی کرد».

میخائیل ماتویف از حزب کمونیست، یوگنی فئودوروف و ماریا بوتینا از حزب روسیه متحد نیز از مسدود شدن حساب‌های کاربری خود خبر داده اند.

حساب نمایندگان روسیه

 اتحادیه اروپا در مجموع ۳۲۸ نماینده پارلمان روسیه را تحریم کرده است. علت اعمال تحریم‌ها، رای مثبت این نمایندگان به استقلال جمهوری‌های دونتسک و لوهانسک اعلام شده است.

دونتسک و لوهانسک دو منطقه در اوکراین هستند که در آن بیشتر افراد روس‌تبار بوده و به زبان روسی با یکدیگر صحبت می‌کنند. این مناطق پیش‌تر اعلام استقلال کرده بودند. پیش از شروع حمله روسیه به اوکراین، پارلمان روسیه با برگزاری یک رای‌گیری، این دو منطقه را به طور رسمی مستقل خطاب کرده و آن‌ها را «جمهوری» خواند.

نویسنده

حسین اسدالهی
وبمستر و دارای 15 سال تجربه راه اندازی وبسایت های معتبر