شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 8995
بازدید: 104

جنبش حزب الله امروز (یک‌شنبه) با انتشار بیانیه‌ای ضمن محکوم کردن حمله مشکوک تروریستی علیه ارتش مصر در صحرای سینا بر لزوم مقابله با افکار تکفیری در سرتاسر جهان اسلام تأکید و  با ملت مصر اعلام همبستگی کرد.

به گزارش پایگاه خبری العهد، در این بیانیه آمده است: هدف از این اقدام گروه‌های تروریستی، ضربه زدن به ثبات و امنیت مصر، منحرف کردن نگاه‌ها از اقدامات تروریستی صهیونیست‌ها در فلسطین و قرار دادن دوباره منطقه در معرض فتنه‌ها و درگیری‌های داخلی است.

جنبش حزب الله لبنان با یادآوری مواضع سابق خود درباره لزوم مقابله با افکار ویرانگر تکفیری، در انزوا قرار دادن این نوع تفکر و مقابله علمای مسلمان با آن، تأکید می‌کند باید در سرتاسر جهان اسلام برای مقابله عملی و سیاسی با این نوع افکار، همه تدابیر احتیاطی اتخاذ شود.

«امیره اورون» سفیر رژیم صهیونیستی در قاهره در صفحه کاربری خود در توئیتر نوشت: «سفارت اسرائیل در مصر حمله تروریستی به یکی از ایستگاه تصفیه آب در غرب سینا را که با هدف بر هم زدن آرامش و امنیت صورت گرفته و با ارزش‌ها و اصول انسانی مغایر است، محکوم می‌کند.»

سخنگوی ارتش مصر دیروز (شنبه) اعلام کرد که ۱ افسر و ۱۰ سرباز مصر در جریان عملیات خنثی کردن یک حمله تروریستی در شرق کانال سوئز کشته شدند.

نویسنده

حسین اسدالهی
وبمستر و دارای 15 سال تجربه راه اندازی وبسایت های معتبر