شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 9132
بازدید: 79

پیام رسان «واتس اپ» وابسته به شرکت آمریکایی «متا» دیروز گروه‌های خبری شبکه ماهواره‌ای «الاقصی» را حذف کرد.

به گزارش روزنامه «فلسطین»، مدیریت اپلیکیشن واتس اپ شماره تمامی سرپرستان ده‌ها گروه خبری وابسته به این کانال را حذف کرده است. 

ماه مارس سال گذشته میلادی، واتس اپ بدون هشدار قبلی، ۲۰ گروه متعلق به شبکه را از فضای دیجیتال خود حذف کرد. این شبکه تاکید کرد که به تلاش‌های خود برای دسترسی ملت فلسطین و ملت‌های عربی و اسلامی به خبر‌های این شبکه صرف نظر از حجم حملاتی که علیه آن صورت می‌گیرد ادامه خواهد داد.

آوریل امسال نیز زوم، فیس‌بوک و یوتیوب رویداد آکادمیک آنلاین این شبکه مربوط به عدم وجود آزادی بیان برای فلسطینیان را مسدود کردند. ادوارد سعید، روشنفکر آمریکایی- فلسطینی و استاد دانشگاه کلمبیا سال‌ها پیش استدلال کرده بود که فلسطینی‌ها از «اجازه روایت» محروم هستند.

دو سال پیش، ما‌ها نصار، دانشیار فلسطینی آمریکایی دانشگاه آریزونا، مقالات منتشر شده در دو روزنامه نیویورک تایمز و واشنگتن پست در یک دوره ۵۰ ساله را تجزیه و تحلیل کرده و گفت: به نظر می‌رسد هیئت‌های تحریریه و ستون نویسان درباره فلسطینیان اغلب به شیوه‌های تحقیرآمیز و حتی نژادپرستانه صحبت می‌کنند و نیازی به شنیدن چیز‌های زیادی از خود فلسطینی‌ها احساس نمی‌کنند.

نویسنده

حسین اسدالهی
وبمستر و دارای 15 سال تجربه راه اندازی وبسایت های معتبر