شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 2270
بازدید: 166




سیاسی



 / 



مجلس



۰


مره‌صدق: غنی‌سازی 60 درصد اقدامی در جهت منافع ملی و مقابله با سیاست‌های دشمن است


نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم گفت: غنی‌سازی 60 درصد اورانیوم اقدامی در جهت منافع ملی کشور و مقابله با سیاست‌های دشمن است.

مره‌صدق: غنی‌سازی 60 درصد اقدامی در جهت منافع ملی و مقابله با سیاست‌های دشمن است

سیامک مره‌صدق نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، با اشاره به غنی‌سازی 60 درصد اورانیوم در کشور گفت: غنی‌سازی 60 درصد اورانیوم اقدامی در جهت تأمین منافع ملی و مقابله با سیاست‌های دشمن علیه کشور ما است.

وی افزود: وقتی ما در مقابل اقدامات خصمانه دشمن واکنشی را نشان ندهیم این تصور را برای آنها به وجود می‌آورد که ما دچار ضعف شده‌ایم و قادر به واکنش نیستیم.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم اظهار داشت: غنی‌سازی 60 درصد واکنشی به رفتارهای خصمانه دشمنان بود تا بدانند که جمهوری اسلامی ایران از قدرت و توان لازم در حوزه‌های علمی و … برخوردار است.

مره‌صدق خاطرنشان کرد: در ماجرای برجام همگان دیدند که با وجود اینکه ما به تعهدات‌ برجامی‌مان به طور کامل عمل کردیم غرب و آمریکا به تعهدات‌شان پایبند نبودند و تنها به وعده و وعید بسنده می‌کردند.

وی افزود: ادامه دادن به تعهدات برجامی به نفع ملی ما نیست و ما باید اقتدار را در پیش بگیریم و در مقابل دشمن موضع مقتدرانه را اتخاذ کنیم.

نماینده ایرانیان کلیمی در مجلس دهم در پایان گفت: ما باید در مقابل هرگونه عمل و اقدامات خصمانه دشمن واکنش و عکسالعمل مناسبی چه در حوزه نظامی و ملی و … داشته باشیم تا آنها فکر نکنند با یک کشور ضعیف مواجه هستند و عدم واکنش ما را حمل به ضعف و ناتوانی ما نکنند.

انتهای پیام/


نویسنده

حسین اسدالهی
وبمستر و دارای 15 سال تجربه راه اندازی وبسایت های معتبر