شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 12450
بازدید: 183

ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه روز دوشنبه به سرویس‌های امنیت فدرال دستور داد تا نظارت بر جامعه روسیه و مرز‌های این کشور را افزایش دهند تا از خطرات خارج از کشور و خائنان در داخل جلوگیری شود.

به گزارش رویترز، پوتین در آستانه روز خدمات امنیتی – که به طور گسترده در روسیه جشن گرفته می‌شود – گفت که “ظهور تهدید‌های جدید” نیاز به فعالیت‌های اطلاعاتی بیشتر را افزایش می‌دهد.

پوتین گفت: کار باید از طریق خدمات مرزی و سرویس امنیت فدرال (FSB) تشدید شود. هرگونه تلاش برای نقض آن (مرز) باید با استفاده از هر نیرو و ابزاری که در اختیار داریم، از جمله واحد‌های اقدام سیار و نیرو‌های ویژه به سرعت و به طور موثر خنثی شود.

پوتین به سرویس امنیت فدرال دستور داد تا “استفاده از پتانسیل عملیاتی، فنی و پرسنلی” را برای تشدید کنترل جامعه به حداکثر برساند.

پوتین گفته است که وضعیت در مناطقی از اوکراین که مسکو در سپتامبر آن را ضمیمه خود کرد، “بسیار دشوار” است و به سرویس امنیت فدرال دستور داد تا از “ایمنی” مردم ساکن در آنجا اطمینان حاصل کند.

پوتین گفت: “وظیفه شما این است که برای تضمین امنیت حداکثری آنها، احترام به حقوق و آزادی‌های آنها هر کاری لازم است انجام دهید و به آنها قول “تجهیزات و سلاح‌های مدرن” بیشتر داد.

نویسنده

حسین اسدالهی
وبمستر و دارای 15 سال تجربه راه اندازی وبسایت های معتبر