شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 3866
بازدید: 361




سیاسی



 / 



مجلس


حضور مستحکم همه آحاد جامعه در میدان رمز موفقیت جمهوری اسلامی است


عضو کمیسیون عمران مجلس با اشاره به اینکه دشمنان جمهوری اسلامی می‌خواهند مردم ایران در میادین حضور نداشته باشند، گفت: حضور مستحکم همه آحاد جامعه در میدان رمز موفقیت جمهوری اسلامی است.

حضور مستحکم همه آحاد جامعه در میدان رمز موفقیت جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از خانه ملت، احمد دنیامالی نماینده مردم بندرانزلی در مجلس در نشست علنی امروز (چهارشنبه، 29 اردیبهشت ماه) مجلس شورای اسلامی، در نطق میان دستور، گفت: انتخابات و مشارکت عمومی از جمله امری مهم و حیاتی برای کشور به شمار می‌رود، با وجود مشکلات معیشتی و سختی‌های جاری در زندگی مردم به لطف الهی آحاد جامعه در این انتخابات پرشور شرکت خواهند کرد و مشت محکمی بر دهان یاوه گویان خواهند زد. امروز روز وحدت و نشان دادن عزم ملی ایران اسلامی در مقابل همه آنانی است که بیش از 44 سال است می‌خواهند این نظام موفق نشود.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس تصریح کرد: دوستان ناآگاه و دشمنان بدانند کشوری به واسطه حمایت آمریکایی‌ها و رژیم نامشروع اشغال گر صهیونیست از ابتدای پیروزی انقلاب روزانه مشکلات زیادی را تحمل می‌کند و این نظام سلطه و سرمایه‌دار تو دهانی‌های زیادی از فرزندان این سرزمین دریافت کرده و خواهند کرد.

وی اظهار کرد: آنها می‌خواهند مردم در میادین حضور نداشته باشند، رمز موفقیت امروز ما حضور مستحکم همه آحاد جامعه در میدان است، اطمینان دارم دیپلمات‌های ما این استراتژی را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند. میدان برای ما فرصت است نه تهدید، اگر میدان را از دست بدهیم به اعتراف غربی‌ها، استقلال ما گرفته می‌شود. میدان یعنی در مقابل دشمنان این سرزمین مرعوب نشدن.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی افزود: یک سال از عمر مجلس گذشت، در خصوص عملکرد یکساله مجلس با همه تلاش‌های صورت گرفته نباید از عملکرد خود راضی باشیم، در چند حوزه باید مراقبت کرد و از همه مهمتر حوزه اخلاق است. مجلس انقلابی، مجلسی محکم در برابر دشمنان این نظام است و مقابل دوستان باید بسیار لطیف و با محبت باشد. سیره ائمه معصومین و پیامبران انتظاری است که باید از مجلس انقلابی داشته باشیم.

دنیامالی یادآور شد: در حال حاضر بیش از 400 طرح و لایحه در دستور نوبت است، طرح‌های فهرست قوانین و احکام نامعتبر در حوزه‌های مختلف از انتخابات، محیط زیست، احزاب، شوراها و شهرداری‌ها و خلی از موارد در انتظار نوبت است، برخی این لوایح موافقت نامه‌های چند جانبه و دو جانبه بین ایران و سایر کشورها است اما قرار بود مجلس لایحه محور باشد، آیا واقعا به این شکل رفتار کردیم؟ بر اساس آمار به سمت طرح محوری رفتیم. تحقیقا این عکس آن چیزی بود که در ابتدای مجلس تعیین کردیم بنابراین همه باید کمک کنیم که در این خصوص تجدید نظر صورت گیرد. تحقیق و تفحص حق مجلس است اما بیش از اندازه می‌تواند وقت ما را بگیرد.

نماینده مردم بندرانزلی در مجلس ادامه داد: در بحث نظارت محوری معتقدم کارکردهای خوبی داشتیم، نظارت بر مدیریت بازار سرمایه، بازگشت ارزهای صادراتی، تامین  مالی دولت، ساماندهی طرح‌های نیمه تمام عمرانی و سایر موارد نظارت‌های تخصصی کمیسیون‌ها و پاسخگو کردن وزرات به کمیسیون مواردی است که در حوزه نظارت بد عمل نشده است.

انتهای پیام/


نویسنده

حسین اسدالهی
وبمستر و دارای 15 سال تجربه راه اندازی وبسایت های معتبر