شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 3874
بازدید: 329




سیاسی



 / 



احزاب و تشکل ها


بیانیه جمعیت ایثارگران/ سرنوشت فرزندانمان به انتخابات گره خورده است


جمعیت ایثار گران انقلاب اسللامی طی بیانیه ای با تأکید بر اینکه سرنوشت فرزندانمان به انتخابات گره خورده است، از ملت ایران دعوت کرد برای شرکت در انتخابات سرنوشت ساز حضور فعالانه، آگاهانه و اثر بخش داشته باشند.

بیانیه جمعیت ایثارگران/ سرنوشت فرزندانمان به انتخابات گره خورده است

به گزارش خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری فارس ، جمعیت ایثارگران انقلاب اسللامی طی بیانیه ای ازملت ایران برای شرکت در انتخابات سرنوشت ساز حضور فعالانه، آگاهانه و اثر بخش داشته باشند و از نهادهای نظارتی خواست به درخواست مقام معظم رهبری بر اساس راهبرد عمل به مر قانون حرکت کنند.

در متن بیانیه جمعیت ایثار گران انقلاب اسللامی آمده است:

آری این چنین است که جوانی که با ناامیدی محض به آینده خود مینگریست، چگونه رایحه خوش ساده زیستی مقتدرانه امیدوارش میکند و دنیا خواهد دید که این صداقت چه معجزه ای در فصل معجزه ها خرداد خاطره انگیز رقم خواهد زد. 
و اما سخنی با نهادهای نظارتی 
همگان دیدند که مدیر و مدبر نبودن منتخب ریاست جمهوری چگونه میتواند نوک پیکان انتقادات را متوجه شورای محترم نگهبان و سایر نهادهای نظارتی بنماید. همگان دیدند که ضد انقلاب نشان دار چگونه ناکارآمدی حتی یک جریان غربگرا را نهایتا در ماشین رسانه ای خود به کل نظام نسبت میدهد و از این آب گل آلود ماهی خود را میگیرد. البته این تشکل سیاسی نه در قامت تعیین تکلیف لکن در قامت یک درخواست شهروندی و انقلابی از شورای محترم نگهبان تقاضا دارد همچون گذشته این گلوگاه و معبر مهم را به درستی پاسبانی نماید و همانگونه که درخواست مقام معظم رهبری نیز بوده است، بر اساس راهبرد عمل به مر قانون حرکت نماید و راه بر گستاخانی که رسما بیان کرده اند قانون اساسی را قبول ندارند و همزمان نامزد پاسداری از این قانون اساسی که میثاق مشترک شهیدان است نیز شده اند بربندد. و به یاد داشته باشد کسانی نیز هستند که رسما بر علیه قانون اساسی بیانیه نداده اند لکن در روش مسیر بسیار بدتر از لگدمال کردن این میثاق را در پیش گرفته اند.  
در آخر ضمن تشکر از همه دلسوزان و فعالان انقلاب اسلامی که رونق بخش انتخابات1400 شده اند و ضمن تشکر از همه عزیزان در شورای ائتلاف که با زحمات شبانه روز در مسیر یک حرکت بالنده و تشکیلاتی منظم قدم برداشته اند، از همه مردم عزیز و آحاد ملت شریف ایران دعوت مینماییم در این انتخاب سرنوشت ساز حضور فعالانه، آگاهانه و اثر بخش داشته باشند. انتخابی که به حق بر همه ما ثابت شد که سرنوشت ساز است و سرنوشت فرزندانمان به آن گره خورده است.
 انتهای پیام/


نویسنده

حسین اسدالهی
وبمستر و دارای 15 سال تجربه راه اندازی وبسایت های معتبر