شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 1371
بازدید: 240




سیاسی



 / 



مجلس


انحصار نگاه به غرب با تفاهم ایران و چین شکست/ تفاهم‌ با کشورهای دوست تحریم‌ها را دور می‌زند


نماینده تبریز در مجلس با مثبت دانستن تفاهم ایران و چین گفت: اگر بکوشیم سند همکاری‌های متعددی را با کشورهای همراه جمهوری اسلامی منعقد کنیم عملا از زیر بار فشارها و تحریم‌ها خارج خواهیم شد.

انحصار نگاه به غرب با تفاهم ایران و چین شکست/ تفاهم‌ با کشورهای دوست تحریم‌ها را دور می‌زند

حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، درباره تفاهم اخیر بین ایران و  چین خاطرنشان کرد: این تفاهم سند راهبردی و نقشه راه توسعه همکاری بین دو کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: با تفاهم 25 ساله بین ایران و چین می‌توانیم بدون دغدغه تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه جمهوری اسلامی را دور بزنیم ضمن این که نگاه‌های انحصاری اقتصادی به غرب هم از بین خواهد رفت.

نماینده مردم تبریز در مجلس اظهار داشت: همکاری با چین و سایر کشورهای شرقی امکان سرمایه گذاری بیشتری را در کشورمان فراهم می‌کند، ضمن این که مجلس هم نظارت گسترده‌ای را بر تفاهم بین ایران و چین خواهد داشت و می‌کوشیم مشکلات پیش آمده در برجام، در موضوع تفاهم بین ایران و چین تکرار نشود، این درحالی است که در برجام داشته‌های صنعت هسته‌ای‌مان تقدیم کشورهای 1+5 شد و نتیجه آن وضعیت فعلی کشور در حوزه اقتصادی و معیشتی است.

میرتاج الدینی خاطرنشان کرد: اگر بکوشیم سند همکاری‌های متعددی را با کشورهای همراه جمهوری اسلامی منعقد کنیم، منافع بیشتری برای جمهوری اسلامی حاصل خواهد شد و عملا از زیر بار فشارها و تحریم‌ها خارج خواهیم شد.

وی با بیان اینکه سند راهبردی اخیر انحصار همکاری‌های اقتصادی ایران با کشورهای دنیا را شکسته و زمینه‌های همکاری با کشورهایی که ظرفیت دارند را آغاز کرده است، عنوان کرد: چین یکی از کشورها در بلوک شرق بوده که از گذشته ثابت کرده صرفا به دنبال همکاری‌های اقتصادی دوجانبه است.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌


نویسنده

حسین اسدالهی
وبمستر و دارای 15 سال تجربه راه اندازی وبسایت های معتبر