شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 11961
بازدید: 88

منطقه مسکونی «چاویانگ» بزرگترین ناحیه در شهر پکن، پایتخت چین، دربیانیه‌ای از شهروندان خود خواست تا فردا (دوشنبه) به دلیل افزایش شمار مبتلایان به کرونا در خانه بمانند.

 به گزارش رویترز، ناحیه چاویانگ در موج جدید شیوع کرونا در این کشور، بیشترین آمار مبتلایان را داشته است. مقام‌های محلی در این ناحیه از مردم خواستند تا در خانه‌های خود بمانند و همچنین رستوران‌ها، باشگاه‌های ورزشی، سالن‌های زیبایی و دیگر مکان‌های عمومی هم به شکل گسترده‌ای تعطیل شدند.

روز گذشته (شنبه) یک مرد ۸۷ ساله اهل پکن چین اولین مورد مرگ میان کرونایی‌های این کشور از ماه مه (هفت ماه پیش) بود. همچنین وزارت بهداشت چین هم از ثبت بیش از ۲۴ هزار مورد جدید ابتلا در این کشور طی ۲۴ ساعت خبر داد و تاکید کرد که اکثریت آن‌ها علائمی ندارند. در پکن هم ۶۲۱ مورد مبتلای جدید گزارش شد و به همین دلیل هم برخی محلات در قرنطینه هستند.

چین از ابتدای شیوع کرونا محدودیت‌های قرطینه‌ای بسیار سختگیرانه‌ای را اعمال کرد، اما به تازگی اعلام کرد که کمی از این محدودیت‌ها کاسته است و اکنون هم به نظر نمی‌رسد که دوباره قصد فشار و افزایش محدودیت‌های کرونایی را داشته باشد.

نویسنده

حسین اسدالهی
وبمستر و دارای 15 سال تجربه راه اندازی وبسایت های معتبر