شما این محصولات را انتخاب کرده اید

سبد خرید

شناسه پست: 12444
بازدید: 116

وزارت دفاع روسیه امروز (سه‌شنبه) اعلام کرد که نیرو‌های واحد زرهی ارتش روسیه پس از ورود به منطقه نظامی مرکزی اوکراین، آموزش با دسته‌ای از تانک‌های پیشرفته تی‌۹۰ ام (T-90M Proryv) را آغاز خواهند کرد.

به گزارش آرتی، خدمه این تانک‌های به روز شده -که دارای موتور‌های قوی‌تر یک هزار و ۱۳۰ اسب بخاری هستند و می‌توانند تانک‌های دشمن را در فاصله ۵ کیلومتری از میدان نبرد خارج کنند- عملیات در مواضع سرپوشیده، فضای باز و همچنین عملیات در زمینه‌های مختلف را تمرین خواهند کرد.

فناوری جدید به تی‌۹۰ ام اجازه می‌دهد تا تسلیحات را در هر زمانی از شبانه روز به کار گیری کنند، و این در حالی است که داده‌ها را می‌تواند در لحظه و در زمان واقعی (real time) با سایر وسایل نقلیه جنگی به اشتراک بگذارد.

وزارت دفاع روسیه پس از گذشت بیش از ۱۰ ماه از جنگ اوکراین، وزارت دفاع روسیه از، انهدام بیش از ۲۳ هزار انواع تسلیحات و تجهیزات جنگی شامل بالگرد، پهپاد، تانک، سامانه‌های ضد موشکی، انواع خودرو‌های زرهی و نظامی، انواع توپ و خمپاره انداز از زمان آغاز عملیات نظامی روسیه در این کشور خبر داده است.

پیش‌تر «ولادیمیر پوتین» رئیس‌جمهور روسیه روز دوشنبه به سرویس‌های امنیت فدرال دستور داد تا نظارت بر جامعه روسیه و مرز‌های این کشور را افزایش دهند تا از خطرات خارج از کشور و خائنان در داخل جلوگیری شود.

نویسنده

حسین اسدالهی
وبمستر و دارای 15 سال تجربه راه اندازی وبسایت های معتبر